THE.HARDEST:BUTTON

Du kallar dig själv för en enkel människa (vad fan är det?)

-          det är inte jag.

Min hunger så omättbar, mitt irrationella sinne som driver mig, unable to settle for just anything. Den där olidliga törsten efter så mycket mer. Destined to do more, there's got to be more than this. Lever hellre ett liv av sprak, drama och kaos än ett monotomt utan överraskningar. Du vet, reach out, beröra, något meningsfullt, det där klyschiga jag drömmer om när jag är ifred.

Och du trodde att det skulle vara lätt. Lätt?! Nothing worth keeping comes easy, mate.

Cellerna I mitt huvud måste ha ett möte. Så kär i välden, mer än i dig.

Orden är dina egna, precis som dina känslor. Ge mig handlingar utanför dig själv, som påverkar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0