Poetry.

Jag undrar vad som skulle hända om jag andades i.ur.dig. Tog över dina andetag, slog rot, flyttade in i dig som en inneboende med inte fullt så goda intuitioner. Om du skulle dö då. Vara fragment av ditt forna jag ett du med ett jag inuti. Om det skulle vara dina händer dina ben men mina sinnen om jag skulle verka inom dig som ett växande virus, se med dina ögon prata genom din mun. Fördärva människors liv genom att vara du, härja och springa omkring vara en man utan mening utan stopp fast med en kvinnas ömma insida, vänd ut och in och tillbaka igen som på räls fast fortfarande för allra första gången. En man utan själ en kvinna utan kropp fast med båda delarna bara så olämpligt. Vart skulle du finnas då? om jag fanns inom dig? Långsamt så smärtsamt långsamt förvandlas jag till något väldigt likt dig, finns du kvar då när förvandlingen är fullbordad? och jag mitt jag vart tar det vägen vad gör jag med min kropp om den inte längre verkar som min egen då.nu.när jag inte längre är ett jaget utan synonymen duet.
Älskandet som tar död på både kropp och själ så nödvändigt..
XxXx

Kommentarer
Postat av: hanna

vackert beskrivet!

2011-01-13 @ 22:58:29
URL: http://hannupai.blogg.se/
Postat av: Erlandalba

Keep up these useful pieces.

2011-07-15 @ 07:52:55
URL: http://erlandalba.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0