One.answer.

Många frågar om mig och Johannes.. Är ni tillsammans, varför gjorde ni slut osv. Här har ni svaren;

Jag har känt Johannes i snart fyra år, vi har setts till och från men det har aldrig lett till något seriöst. Förrens i december 2009, vi började umgås mer intensivt, vi blev förälskade och blev "officiellt" tillsammans i februari 2010. Jag var väldigt lycklig med Johannes men i Juni släpper han bomben; han ska vara med i Paradise hotel och jag blir förkrossad såklart. Vi gör ett gemensamt beslut att skiljas åt.
Han skulle åka till Rhodos i Juli och hälsa på några vänner som jobbade där, jag blev erbjuden ett servitris jobb på Rhodos, tar chansen att komma ifrån Sverige och försöka få tillbaka livslusten.
Vi tar det mogna beslutet att ta samma plan ner och försöka göra det bästa av situationen (vilket inte var så lätt!).
Johannes super sig redlös och jag kan inte koncentrera mig på mitt jobb när han befinner sig på samma klubb som jag jobbar på, men försöker. Båda är fortfarande kära vilket gjorde det svårt att hålla sig ifrån varandra, vilket i sig resulterar i att vi börjar spendera dagarna tillsammans på stranden, äter middagar osv. Dagarna går, tiden börjar rinna ut och Johannes skulle snart tillbaka till Sverige för att sedan bege sig till Columbia och Paradise hotel. Vi bestämmer oss för att kämpa oss igenom två månader (vilket blev tre) och fortsätta vara tillsammans under inspelningen. Med tårarna rinnandes tar vi farväl och lovar varandra att vara starka, det här klarar vi!
Vi kunde varken höras via telefon, internet, ingenting under inspelningen. Jag höll på att gå under jorden men försökte hålla ihop, en dag fick jag ett mail via facebook av en viss Ann-Sofie som tydligen castade människor till PH som jobbade för Mastiff, hon ville ha mitt nummer och ställa några frågor om Johannes. Hon ringde på mitt grekiska nummer, ställde några frågor, jag svarade och berättade att jag och Johannes fortfarande var tillsammans. Hon blev väldigt ivrig och frågade om jag ville åka till Columbia som joker och gå in i huset. Jag svarade att jag skulle tänka på saken, hade ingen lust att skämma ut mig i TV men kvinnan var ihärdig. Ringde hem, till min mamma, till lillebror och låg i som fasiken, men gav upp efter ett tag vilket resulterade i att Amanda Eklund hoppade in i huset istället för mig. (Vilket skämt). Tiden gick och jag åkte tillbaka till Sverige i september, saknaden efter Johannes var stor, förstår inte hur jag överlevde, alla otrohetsrykten allt skitsnack som gick om Johannes förstörde mig. Men vad gör man inte för sin stora kärlek?
Jag började jobba på Volkswagen, åkte på en turnè med VW runtom i Sverige och var borta när Johannes kom hem.
Mitt hjärta stannade nästan när första avsnittet visades på TV6, då brast det..
Jag avslutade med Johannes.
Vi började dock ses igen i November till och från, hjärtat sa en sak och hjärnan en annan.
Men tillslut kunde jag inte förneka min kärlek till Johannes och vi blev tillsammans igen, nyligen. Är så lycklig, han äger 300 gram av mig, för det är så mycket ett hjärta väger..


Kommentarer
Postat av: VICTORIYA BAMBI JENSEN

du gör inte annat än rätt : )

2011-01-09 @ 01:49:15
URL: http://victoriya.blogg.se/
Postat av: anna

äntligen vet man så man slipper spekulera haha:) hejdå finis

2011-01-09 @ 06:10:03
URL: http://www.improveme.se/chanellechontelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0