tisdag.

Yes, I'm a good girl, sprang en mil idag samt i söndags, jag är påväg till en hälsosammare livsstil (tyvärr kommer jag inte ifrån "synderna" (cigg, kaffe sex, men det är väldigt hälsosamt.. inklusive kondom..) men ingen är perfekt(?!) Idag är schemat fika med den ena andra tredje och fjärde, allt detta fikande! Måste hitta en "ny" trend, någonting måste kunna ersätta fikandet, men vad..?

Till ett annat ämne.. jag har slaviskt tittat på Sex & the city nu tre dagar i rad, och jag kan inte undgådenna singel hysteri som råder i vartendaavsnitt! Det går upp för mig att jag själv betett mig näst intill lika hysteriskt, men när man varit singel ett tag inser man hur skönt det är att vara ensam också, man växer och blir trygg i sig själv, man växer som människa, blir mer självständig!
Visst du behöver bekräftelse, men att älska sig själv och må bra i sig själv, det tror jag är den viktigaste ingridiensen för att du ska kunna älska någon annan och för att ha ett lyckat förhållande!
Jag mår bra i mig själv och har till och med lärt mig att älska mina brister, fysiskt och psykiskt! 
Jag är inte redo för ett förhållande än, men är på god väg, MEN jag är absolut inte desperat.

XOXO lovers. see u later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0