MY.answers..

Hur gör du för att ha så fin bränna året runt?
-
Jag solar solarium 2-3 gånger i veckan.
Hur gammal är du?
Jag är 18.
Växer ditt hår snabbt?
-Ja, konstigt nog eftersom jag hade extensions (som jag gjorde på salong, vax) då håret blev väldigt slitet trodde jag det skulle ta lång tid att växa ut, men det växer som "vanligt"
Va gick du för linje på gymnasiet?
-Jag går fortfarande på gymnasiet, Kärrtorpsgymnasium.
Vad kollar du först på en kille (menar utseendemässigt)?
- Helheten, men har han fula skor går han bort direkt .
En sak vi inte visste om dig?
-Att jag jobbar på McDonalds..?
Dina tre favoritlåtar just nu?
1.
Robyn-The girl and the robot-
2.Madonna-Celebration
3.Beyoncé - Sweet Dreams
Vart går din drömresa?
-
Till Zanzibar.
Skulle du kunna ha engångsligg?
-I'm not so fond of one-night-stand, så nej.
Hur lång ska en kille minst vara?
-
1.80-1.90
Blonda eller mörkhåriga?
-Spelar ingen roll.. men om jag måste.. "mellanblond".
Äldre eller yngre män?
-Jag föredrar äldre killar, mer erfarna samt har oftast mer självkänsla, är medvetna och har fötterna på jorden. Inte så mycket "lek".
Personlighet på en kille eller utséende?
-
Peronlighet (utstrålning) i kombination med utseende (han är mån om sitt utseende, är fräsch och vet vad han sätter på sig).
Har du egen lägennhet?
- Nope, men mina ambitioner är att skaffa mig en till 2011..
Har du någon kille?
-Nope, är singel.
Tycker du om allt mode eller anser du att du har egen stil?
-Jag tycker absolut inte om allt mode!! Jag blir oftast inspirerad av olika stilar och har ingen "speciell" stil,  bryr mig inte om vad andra tycker, har på mig det jag känner mig bekväm i och som jag tycker är snyggt..

Tycker du kjell bergkvist är sexig?
-
Vilken fråga!! Men han ser helt ok ut för sin ålder, men är absolut inte sexig!!

Fler svar imorgon!


Kommentarer
Postat av: Heeerman

Haha: Vad kollar du först på en kille (menar utsendemässigt)?

- Helheten, men har han fula skor går han bort direkt.



Jag allmänt tyckte det var fett kul, jag skulle med andra ord gått bort direkt hos dig. Men så går det la när man hellre har bra skor än snygga skor! :D

2010-02-06 @ 20:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0