YESTERME.

Gårdagen var en helt ny upplevelse, streetrace med bilar, fan va töntigt det låter! men vilken adrenalinkick säger jag bara och vilken upplevelse, en utöver det vanliga kan jag ju bara konstatera! 
Har du värsta bilfetischen nu och har blivit som besatt av bilar, jag säger bara; Bilar, män, sex och kärlek, det är ljuva saker!
Men efter bilracet som pågick mellan 21-00, satte sig jag och Anna på en krog och tog oss en öl, ett bra avslut på kvällen! Hon gick lite tidigare och jag satte mig med en gammal killkompis och hans vän och söp vidare. Kom hem senare än väntat men somnade med ett leende på läpparna!
 
Jag igår på Kofi, fikandes med Amir, Yasmine, Simon, Danne och Arben.
Outfit:
Fake-päls:Zara
Ylle-kofta:FilippaK
Skjorta:Tommy Hilfiger
Jeans:Lee

Kommentarer
Postat av: emelie

ÅÅh vart har du köpt nagellacket och vilken färg :O?

2009-05-21 @ 15:38:16
Postat av: sandra

haha vad roligt! Hamnade här på din blogg av en ren slump. Vet inte om du minns men jag och hannah träffade dig på wiper för ett bra tag sen. Roligt att hitta din blogg :) söt bild på dig på det här inlägget btw

2009-05-21 @ 21:04:00
URL: http://pandris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0