TODAYS.TALK/GOSSIP/

I'm so sorry guys, sminkningen blir till imorgon och läggs upp imorgon, har verkligen inte haft tiden idag! Har shoppat loss och införskaffat mig nya ballerinor, klänning, tröjor, lite smått och gott vilket också kommer att uppdateras imorgon! (skulle varit på plåtning idag, men den blev inställd, nästa vecka på fredagen blir det troligtvis)..
Denna dag har jag inte tänkt lika mycket som jag brukar, Mr.X surrar i tankarna och han kan verkligen inte försvinna, kan inte, han sitter som klistrad på näthinnan!
Dagen har fört med sig många goda ting, fikade med Claire nyss och vi utbytte en hel del kloka ord/råd, kvinnor emellan, samt har jag haft en pratstund med två andra väninnor idag och vi ställde oss frågan; vad är det med killar som får dom att inte bara nöja sig med en flicka, utan måste ha flera!? Det är bara en fråga som jag i allmänhet kan fundera över ibland (är en riktig funderare).. Jag menar inte att dra alla killar över en kant, utan utgår bara ifrån erfarenhet.. Ni män, kan ni svara på detta??
Vi kom inte fram till någor svar, så ställer frågan öppet och ni får gärna dela era funderingar och tankar kring detta!   
 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tror att dom är rädd för att vara ensamma, dom måste ha en reserv eller flera ifall någon av tjejerna skulle "dissa" dom.

2009-05-27 @ 09:49:21
Postat av: snubben

Du och alla andra brudar som klagar på detta problem ger väll inte snubbarna allt dom vill ha så då får dom hitta det dom saknar hos andra... Va väll inte så svårt?

2009-05-27 @ 20:26:27
Postat av: Gabriela

Jag har undrat samma sak och aldrig fattat varför...

2009-05-27 @ 21:34:50
URL: http://obsessed.webblogg.se/
Postat av: Hilda

Såg ett repotage om de där i en tidning. Sorkar har typ gener i sig som gör att dom inte är monogama i naturen, dom byter partner hela tiden. och en del forskare tror att män har den "sork" genen i sig. vet inte om det stämmer, men det är ganska intressant :p

2009-05-28 @ 10:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0