SUNDAYMORNING-and yesterday

Är sjukt trött, helt förstörd måste jag säga, det säger väl er en hel del om min helg?
Kom precis hem från pappa, har haft en underbar dag idag, näst intill idyllisk! Gårdagen var trevlig, började på en ballkong och slutade hos Mr.X, som sagt, åkte till Sofia och förade med Anna m fl, sedan Royal Garden och en hel del alkohol för min del.. träffade många vänner, sjukt många! 
Mr.X och hans vän Robin kom förbi och gjorde min kväll, helt klart, ni vet hur det känns när man ser honom och hjärtat hoppar till? Japp, min känsla när jag såg honom igår! Robin och jag dansade hela tiden, han var verkligen supertrevlig! Så idag vaknade vi vid 13, tar bilen till närmsta Vivo. köper med oss kycklingklubbor, potatissallad, baguette med mera och sätter oss i Hornstull, tantolunden i solen och käkar, sjukt mysigt! Sedan åker vi till Värmdö och sätter oss vid vattnet med en glass i handen! Så min dag var lyckad, samt helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0