SORRY.

FÖRLÅT, DÅLIG UPPDATERING!! Blir galen på mig själv, har haft så mycket att göra i helgen, jobbet har tagit mest av min tid! Men nu är jag tillbaka igen, och ska ladda upp fler bilder, lovar! 
Helgen var händelserik, fredagen bestod av en underbar långpromenad med Mr.X och hans hund, jobbade och sedan ut med vänner och väninnor, men drog dock hem tidigt med tanke på att jobbet kallade 10 på lördagmorgon. 
Slutade jobbet 17, träffade Anna, vi gick hem till mig, drack vin och umgicks lite med min kära mor och hennes man, sedan bar det av till Spånga där grillfesten var i fullgång, hällde i mig en hel del och somnade på toaletten hängandes på handfatet, någon knackar på dörren och jag inser att Mr.X ringt mig några gånger och var orolig för att Mrs.X hade råkat illa ut. Så hoppar in i en taxi till Årstadal och somnar gott på hans bröst vid 05. Vaknar 15, åker och handlar fruskost, gör mumsiga mackor och åker sedan till Saltsjöbaden för att mysa i solen.. Det låter lika underbart som det var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0