SATURDAY.NIGHTLIFE

Vilken gårdag, VILKEN GÅRDAG! Jag och Anna fixade oss hemma hos mig, dricker vin och tjattrar, får ett sms av Mr.X som bjuder in oss på en fest vid Mälaröjden, och vi är inte sena med att tacka ja, har inte varit på en hemmafest på år och dar känns det som! Så vi åker dit, Mr.X kan inte beskriva vägen, så han kommer på iden att vi ska ta taxi från t-bane stationen och han betalar, det tog 2 min att komma dit. Han möter oss, betalar, han är inte att leka med.. Vi kommer dit nyktra, går därifrån dyngraka, helt borta var vi, knaas!! Jag var sjukt bakis i morse, fyfan!!
Nu står min fru i duschen, ska snart hoppa in,fixa oss och sedan dra vidare till Infinity! Kom dit och våldgästa mig, skulle vara jättetrevligt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0