MY.ANSWERS.PT2

 
Japp, här kommer resterande frågor/svar, Amanda svarar del 2.

Jag undrar vad för smink du använder för att bli så snygg? Och så undrar jag vilken tandkräm du använder för att få så snygga tänder?
- Använder mig av L'oréals True match, eye-liner (IsaDora), svart kajalpenna(L'oréal), svart ögonskugga samt lite brun, (IsaDora), mascara Telescopic från L'oréal,  brunpudret Glam Bronze blond harmony från L'oréal. thats it! (tänkte visa med bilder hur jag sminkar mig snart! Tandkrämen är Total whitning från Colgate, den funkar skit bra!

Vad är ditt bästa skönhetstips? 
Mina bästa skönhetstips(eftersom allt spelar in)är: Sov dina 7h/natt, ät sunt, drick inte öl och skippa godiset (ät mörk choklad 72%, gott och sägs vara bra för hjärtat) och smörj in dig med bodylotion (använder mig av Biotherms lait corporel), smörj in händerna med handkräm, fötterna med fet fotkräm och ansiktet med en ansiktskräm som passar din hud(gärna dag/natt kräm).  

Har du löshår eller är det ditt riktiga? =) 
Jag har extensions som jag gör på salong, med vax!
Är det din naturliga hårfärg du har? 
Jag brukar slinga håret 2-3 gånger per år (vinter/höst), håret får samma ljusa färg på sommarn! Så svaret är: ja och nej:P 
Vad har du för kamera?
Jag har en Nikon D60.

Vad ångrar du mest i ditt liv? 
Hm, svårt att säga, men att jag inte kämpat på bättre i skolan och fått högre betyg än VG i snitt, eftersom det begränsar mig när jag söker in till högskolor. Så kämpa i skolan, det lönar sig!

Hur lyckas du se så himla fräsch ut hela tiden ? 
Åh, tack! haha, jag vet faktiskt inte, jag är perfektionist när det gäller mitt utseende och står gärna många timmar framför spegeln för att bli nöjd med både smink och kläder, samt solar solaium 2-3 ggr i veckan för att ha lite färg.
Vad är din livsdröm, typ vad vill du verkligen göra med ditt liv?
Jag har många drömmar, b la att utbilda mig till sexolog, men jag vill resa mycket, träffa människor också, nästa Carolina Gynning?!
Bor du hemma eller har du flyttat hemifrån? 
Jag bor hemma hos min mamma.
Går du i skolan? Om du gör det, vad går du och var? 
Jag går i skolan, mediaprogrammet, säger dock inte var.
Hur skulle du beskriva mr.x? 
Mr.X är en underbar kille på många sätt och vis, han ser väldigt bra ut, har snygga kläder, väldigt social och alltid glad. Mysig att umgås med, behandlar mig som en prinsessa(han är dock lite flirtig med andra tjejer, vilket jag starkt ogillar, det får mig att känna mig som vem som hellst, jag vill känna att jag är den enda för honom, är det så konstigt?).

Hur länge har du känt Amir och hur träffades ni? Känner du Kissie? 

Jag har känt Amir i ca ett år nu och vi träffades genom Sofie. Jag har träffat Alexandra (Kissie) i samband med när jag gått ut med Amir, hon är skit gullig och jag tycker verkligen inte att hon är den diva som människor säger att hon är!


Kommentarer
Postat av: becca

hej:) såg att du använde Biotherms produkter, tänkte att du kanske ville veta att det är mycket kemikalier i dom och att usa så ska dom ta bort det helt. En sak som inte så många vet ännu, men fråga inne på åhlens så säger dom samma sak :) Btw: bra blogg!

2009-05-15 @ 15:13:08
Postat av: ida

haha, kallade också min kille för mr.x förut! as bra, alla bara tjatar och har sig annars...



vilken skola går du på?

2009-05-18 @ 14:56:31
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0