MY:ANSWERS

 
Fan va kul med alla frågor, gjorde ju hela min kväll! Förlåt för att jag inte svarat tidigare, men var och fikade med Vera på 60s, så det drog ut på tiden! Men nu ska ni få era svar, håll i er! 
 

Vart köper du oftast dina kläder? 
-Ja, jag har ingen "speciell" favorit, men jag är big fan av FilippaK, dom har alltid guldkorn i sina kollektioner, gillar även Tommy Hilfiger och självklart H&M, där hittar man alltid något!

Tränar du någongång i veckan eller är du bara naturligt smal/snygg? 
-Jag äter sunt och promenerar mycket, samt ibland joggar, men jag tror mer på bra/lagom kost och promenera mycket! 

Vad har du för storlek i kläder/jeans? 
-I jeans har jag 27/30 och i kläder brukar jag ha medium/36/38, hellre lite för stort än för tight!

Hur gammal är du?
Jag är 18 år 
Har du någon pojkvän?  
Har ingen pojkvän än, men kanske är pågång att skaffa en!  
Hur kommer det sig att du gick från bisexuell till hetero?  
Jag var inne i en period i mitt liv, identitetskris, ville prova på det andra könet, veta hur det var, men insåg att män attraherar mig mer, jag tror inte det finns någon som heter bi-hetero-gay, det är bara ett begrepp, blir man kär så blir man, man ska inte behöva rätta sig efter ett begrepp, man gör det som känns rätt! 
Det bästa/snyggaste/skönaste klädesplagget i din garderob?  
Mitt skönaste plagg är en vit, ganska luftig FilippaK T-shirt, underbart material! 
Vem är din allra bästa kompis? 
Min bästa vän, jaa, kan jag inte riktigt säga, kan man ha flera? 
Vart ska man gå om man vill se dig i verkligheten?  
Du ska nog gå till cafe Kofi på Birger Jarlsgatan eller Café 60s. 
Din allra högsta önskan?  
Min allra högsta önskan just nu är att vara lycklig/trygg i ett förhållande med en kille!

Är du helsvensk?
Nope, jag är halvfinsk!

Har du o amir haft sex? 
Hahaha, absolut inte!! Han är inte lagd åt det hållet, han är homosexuell.
Röker du?
Ja, det gör jag.
Jag tkr att du har en assnygg kropp och undrar hur lång du är och hur mkt du väger?
Jag är 170cm lång och väger 63 kg!  

Kan du klona dig så jag får dig till göteborg? :) hade varit sjukt generöst av dig hahaha 
Absolut, address? 
Hur mycket tjänar du på din blogg och hur många besökare har du?
Jag tjänar ingenting på min blogg just nu och jag har ca 2000 läsare/dag.

Vad föredrar du - jeans eller leggings? 
Jeans! 

Vad tycker dina föräldrar om att du "viker" ut dig på internet? ÄLSKAR dina utvkiningsbilder btw =)
Min pappa bryr sig inte i allmänhet om mig så han kan vi sudda ut på en gång, min mamma är också ganska ovetandes om sin dotters blogg, hon tycker att jag gör som jag vill och jag står för konsekvenserna om det blir några. 
Du är rigtigt snygg i kavaj och ja undrar vart du köpt den? 
Alla mina kavajer kommer från Turnover, finns på NK och stora Åhlens. 
Tycker verkligen att du har en snygg kropp. Själv är jag överviktig och hatar min kropp. Har du några tips hur man blir lika smal som du? Är tacksam för svar.
Okej, jag håller mig nog också smal, utöver god kost/promenera/jogga, genom att bara äte tre måltider per dag, ibland bara en, Frukost och middag brukar jag nästan bara äta och sedan mycket kaffe och röka (ciggaretter). Det är inte så hälsosamt, men det är min teori varför jag håller mig till samma vikt. Kommer skriva imorgon hur jag äter/vad jag äter, så håll ett öga på bloggen imorgon OBS: ÄTER ALDRIG SKRÄPMAT!
RESTERANDE FRÅGOR KRÄVER LÄNGRE SVAR, MÅSTE HA MIN SKÖNHETSSÖMN NU, SÅ SVARAR IMORGON BITTI! KRAM PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Alva

Min pappa bryr sig inte i allmänhet om mig så han kan vi sudda ut på en gång, min mamma är också ganska ovetandes om sin dotters blogg, hon tycker att jag gör som jag vill och jag står för konsekvenserna om det blir några



kanske FÖR privat men har du ingen kontakt med din pappa om inte så varför?

& hur är relationen med din mamma



tror du kommer bli riktigt stor en dag med dina foton :)

2009-05-14 @ 17:21:11
Postat av: Sanna

"bisexuell till hetero" - go back to girls!;)

2009-09-16 @ 13:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0