LOVE-SICKNESS..!

Japp, nu sitter vi här och är så mätta på lyckliga kärlekshistorier att vi håller på att spy, vi kom fram till at vi har ett litet dilemma.. vart är våra prinsar på vita hästar? Vart är dom röda rosorna? Vart är han?
Tjaa.. jag måste ju medge att jag inte kan klaga på dem två senaste veckorna i och för sig.. men får bara hoppas att det fortsätter som en dans på rosor, verkligheten kommer ikapp tillslut, eller..?  
Och bättre blir det inte när vi sitter och lyssnar på gamla romantiska låtar, disskuterar amors pilar som tydligen satt sig i rumpan på oss sen en vecka tillbaka, vad hände??
Men sluta vara bitter nu och här kommer några bilder från min och annas mapp, låt oss ta en sväng på minnernas väg..  
 

 

Kommentarer
Postat av: sandra

Underbart grym blogg du har!

Men du, vart gör du ditt hår?? Jag bor utomlands men ska hem till sthlm nu över en helg så jag tänkte passa på! Perfekta nonchalant lockarna ju, lite surfruffs sådär =)



Svara gärna asap!

Tusen tack!

2009-05-19 @ 10:09:46
URL: http://sandrabjornsdotter.blogg.se/
Postat av: sandra

Underbart grym blogg du har!

Men du, vart gör du ditt hår?? Jag bor utomlands men ska hem till sthlm nu över en helg så jag tänkte passa på! Perfekta nonchalant lockarna ju, lite surfruffs sådär =)



Svara gärna asap!

Tusen tack!

2009-05-19 @ 10:10:01
URL: http://sandrabjornsdotter.blogg.se/
Postat av: jennhy

du är så vacker!

2009-05-21 @ 01:28:36
URL: http://jennhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0