HATE:MONDAYS

Måndagsångesten är nästan värre än Söndagsångesten, den sitter som en klump i magen. Inga bra tv-program, hela veckan kvar till fredag, och vill ligga och mysa med en bra film och bli omhållen. Fy, jag låter så bitter, men jag kan inte hjälpa det!
Har dock haft en super dag; träffat nya människor, det har varit varmt och jag har varit på bra humör hela dagen!
Imorgon kommer sminktips, har varit en hel del frågor och många har velat se mig sminka mig, så imorgon läggs det upp bilder, steg 1-10.

Kommentarer
Postat av: sandra

Kan du inte berätta var du förlänger ditt hår då när du ska berätta om ditt smink också!?

2009-05-26 @ 11:22:52
URL: http://sandrabjornsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer det upp då=)?

2009-05-26 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0