GÅRDAGEN

 
Mickaela och Lisa hade sin 18-års middag igår, jobbade till 16, skyndade mig hem i ren ångest och panik att jag inte skulle hinna till 19 då middagen började, Claire kom hem till mig vid 18, vi drack ett glas vin och gjorde det sista. Vi kommer dit vid 19.30 och gullisarna hade gjort supermysigt i en lokal där vi 26 tjejer senare åt middag, pratade och sjöng såklart för födelsedagsbarnen, det vankades buffè och champagne, men dom drog dock inte med oss ut senare, synd! Mötte upp Lucas och Anna, vi satt och drack några öl på Wok, drog oss senare till Temple Bar och After, och kvällen slutar med att jag möter upp Mr.X, väldigt påverkad och glad! 
Började 14 på jobbet idag, var inte så pigg¨men det var skönt att jobba, älskar att jobba, det är skönt att koppla bort allt annat för ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0