FRÅGOR/SVAR

         Amanda Svarar 
 
Hej alla underbara läsare, jag blir så jävla glad för alla fina kommentarer! Nu tänkte jag svara på lite frågor som ni ställt., det är svårt att skriva svar på allt, så jag kommer svara en gång i veckan på era frågor, fråga vad ni vill så ska jag ge er sanningen, skäms inte för mycket så fråga på och ärliga svar får ni! 

1. Vart jobbar du nu?

Ja, jag jobbar ju på två klubbar, Infinity lördagar och Royal Garden fredagar, annars på en barnbutik och på McDonalds.
2. Vem är det som tar alla bilder på dig? älskar dom, älskar bloggen !
Tack för komplimangen och jaa, jag använder självutlösare på kameran, så det är jag som tar bilderna!
3. Berätta lite hur du redigerar dina bilder :) och fortsätt att uppdatera
Jag använder mig av Photoshop CS3, brukar inte redigera dom så värst mycket, mest kontraster, kurvor, det är svårt att förklara här:)
4. Vad väger du?
Jag väger 60 kg och är 170 cm lång.
5. Vilken mascara andvänder du? 
Jag har Telescopic från L'OREAL, den separerar fransarna och gör dom sjukt mycket längre, eftersom jag har ganska korta så är den toppen för mig!
6. Berätta hur du sminkar dig?! såg en galet fin sminkning på någon bild.
När jag är ute och festar brukar jag använda mig av lösögonfransar, löper då lim och säter dit en för en-lögonfransar. Brukar inte använda mig av så mycket smink eftersom jag har en bra hud, har bara lite foundation under ögonen, lite brunpuder, eyeliner, kajal och mascara:)
7. New York tröjan. Går den att köpa i vanliga butiker eller endastt på beställning? 
New York tröjan kommer ifrån Weekday och köps i deras butiker, kostar 150:- och finns i vitt också.
8. Är den randiga H&M-tröjan från i år? och hur mycket kostade den? och även, hur mycket kostade din randiga tröja från boomerang? 
Den randiga H&M tröjan köpte jag i Februari, kostade 198:-, den randiga från Boomerang kostade 799:-.
9. Har du löshår? Vart har du gjort det isf? (: 
Jag har löshår, har gjort det hos min tjejkompis på Ruffs och Kaluffs vid Rådmansgatan. Kostar 2800:-, eller om det var mer..
10. Måste fråga, är du modell ? :) 
Jag har varit det.
11. Är du lesbisk?
Nej, jag är inte lesbisk, har varit bi, men jag håller mig bara till killar nu!
12. Åh vart är dina glasögon ifrån?:D
Mina glasögon är från Chanel.
13. Vem är Mr.X?
Det får ni veta om vi blir tillsammans.. annars håller jag det för mig själv tillsvidare..

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur gammal är du? =)

2009-05-05 @ 10:44:16
Postat av: Anonym

vem är din bästa gaykompis?!

2009-05-05 @ 13:29:53
Postat av: Anonym

Haha..



"Jag har varit bi"..

2009-05-07 @ 10:45:15
URL: http://bosekbire.blogg.se/
Postat av: Malin

kan du inte förklara, "har varit bi"? det är väl inte något man går från att vara ena dagen till att inte vara nästa?:o

2009-05-11 @ 18:33:04
URL: http://maaaaliiiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0