FEEL.COMPLETE..!

Nummer ett som en bloggläsare skrev; Amanda kan du hålla dig till en kille? hah, det är klart jag kan, men det är dock inte så enkelt när jag dejtar en kille och det rinner ut i sanden, som Mr.X, vem fan är han? Han gjorde nog det vidrigaste en kille kan göra; glömde att höra av sig och han har grov brist på respekt.. Ser ni? Jag är singel och kanske ska fortsätta att vara det, men det är fortfarande någonting som saknas, kärlek! Jag vill hitta Mr.Perfect, where are u?
Eller bara sluta tänka på det överhuvudtaget? Jag tror nog att det alternativet är bäst..!
 
I don't need a man to make it happend..

Kommentarer
Postat av: Nina

Leta aldrig efter Mr. Perfect.

Han dyker upp när tillfället är rätt..

Att söka, duger ej. Skrämmer bara bort ödet :)

2009-05-29 @ 13:36:49
Postat av: Kristel

det är rätt de, man skall inte ta någon skit! His loss liksom;)

2009-05-29 @ 19:08:48
URL: http://www.crisssy.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0