DO:YOU.LOVE.YOURSELF?

Fick precis en fråga: Du verkar ha ganska bra självförtroende har du alltid haft det?, eller hur var det när du va yngre?Svaret är: Absolut inte!! Jag hade väldigt dåligt självförtroende när jag var yngre, och inte för så länge sedan hade jag väldigt dåligt självförtroende(ca1år sedan)! Jag blev väldigt mobbad när jag var yngre och tror att det satt sig, kanske låter som en klyscha men jag var längst i klassen, smal, och fick bröst sist av alla! Jag har gått igenom så många faser i mitt liv; anorexia, bulimi, självmordstankar, föräldrarnas skiljsmässa, skitkillar osv, kan göra listan lång, men jag tror att jag funnit mig själv och vem jag är, jag är inte lika splittrad längre, trivs med mitt liv, äter bra, träffar människor som gör mig glad, och jag tror att det krävs för att få bra självförtroende!
Killar har jag däremot lite svårt för och känner att om jag ska må bra och ha en kille i mitt liv så krävs det en hel del, jag vill inte ha något maktspel eller känna mig osäker i hans närvaro, och om det är någon jag vill ha uppmärksamhet ifrån och känna mig uppskattad av så skulle det vara killen jag skulle vara tillsammans med, det är viktigt tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej. Jag tycker att du är skit bra, älskar din blogg! ;) <3

2009-05-10 @ 21:07:42
URL: http://galnaste.webblogg.se/
Postat av: mia

vad har du för kamera? :)

2009-05-12 @ 20:54:17
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0