A.WALK.WITH.MR.X

Godmorgon på er allihopa! Snart ska jag och Mr.X ut på en  promenad i skogen med hans hund Alice, jag står för kaffet och smörgåsarna och han får stå för.. underhållningen?
Vette fan vad jag ska klampa omkring i skogen med, det är sol men iiiiskalla vindar, får överväga att frysa ihjäl eller att svettas ihjäl, svårt beslut.. men vi hörs senare, hoppas ni diggade min frågestund och "clothes>off"bilderna!
Gårdagen kanske jag ska dra också medans jag ändå är pågång, jag spenderade hela eftermiddagen i går med Alex, vi låg och solade, pratade och inspekterade alla psykfall som springer omkring i Humlegården. Senare träffar jag Mr.X, vi går och fikar på Kofi, där möter vi hans vänner och jag blir introducerad, dom var väldigt trevliga och stämningen var på topp, så min gårkväll blev lyckad!
See you later lovers! 
 
Jensjacka H&M


Kommentarer
Postat av: jennifer

hej amanda:) du har helt underbaaaaaaaarT hår. På vilken salong har du gjort det? hur många slingor gjorde du? är det dyrt? (:

2009-05-15 @ 20:20:45
Postat av: Anonym

uppdatera mer, då skulle du tjäna mycket pengar på bloggen

2009-05-17 @ 08:58:19
Postat av: Emelie

Hej Amanda!

Jag tycker att du ska uppdatera din blogg mer, jag kollar din blogg varje dag och jag älskar när du lägger upp bilder på dig själv det är kul att titta på, du har så fin stil och är jättefin i utseendet överhuvud taget :D

2009-05-17 @ 20:21:02
Postat av: stina

Du är jättelik tjejen i Hey Baberiba! Fast du ser bättre ut

2009-05-17 @ 22:43:01
URL: http://stinasundvall.blogg.se/
Postat av: Therese g

Så jäkla härlig människa du verkar vara:)

2009-05-18 @ 09:11:26
URL: http://improveme.se/thereseg
Postat av: Anonym

Dålig uppdateriiiiiing

2009-05-18 @ 11:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0