ÄR.JAG.HON.ELLER.DEN?

Har haft en väldigt mysig dag idag, åt brunch med Mr.X, vi gick på Aquaria, tittade på fiskarna, ganska faschinerande, sedan var jag hans "personalshopper" och valde ut kläder, han köpte sjukt fina Paul Smith sneakers, ett par marinblå chinos, han kommer vara farlig ikväll när han glider längst baren och flickorna efter sig.. vet inte riktigt om jag ska tänka "I'm the one" eller "hej, jag är en i mängden", när vet man? Han spanade ju in tjejer idag, och vi är inte bundna vid varandra, jag kan ju inte bli sur. Dessutom är jag inte "hon som är hon", jag är väldigt självständig och om killen i fråga skulle vara dum i huvudet och knulla en annan brud eller spana in andra när vi ändå dejtar kan han ta sig och dra åt helvete, jag är för bra för att behandlas som en den, jag ska vara HON han vill vara med, varför får jag ändå känslan av att han ser mig som en "den"?
Jag har så svårt för att lita på killar, sjuukt svårt, men är det mig det är fel på? Need some help here!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är verkligen in dig det är fel på

2009-05-09 @ 13:16:48
Postat av: Paulina

Jag tycker att om du verkligen är intresserad så var inte rädd för att visa lite tydligare vad du vill och inte vill. Visst, man vill inte visa sig svartsjuk eller sårbar... men jag tror att man behandlas så som man låter sig behandlas.



Och nej, det är inte dig det är fel på. Det är så vanligt att känna sig osäker och grejen är att man oftast bara blir mer osäker om man med inte tillåter sig att känna så ibland. Om man hela tiden ska låtsas att man är så okej med allt, så blir man galen.



Det fixar sig! :)

2009-05-10 @ 19:50:46
URL: http://bryno.blogg.se/
Postat av: anonym

Inget fel på dig, förstår precis vad du menar. Men hur känner du för honom, är han "the one"? Du borde diskutera sånna här saker med honom, hur ni ser på förhållanden, blir han lätt kär osv osv.

2009-05-11 @ 14:59:25
Postat av: Mira

Jag vet precis vad du menar. Been there.

2009-05-11 @ 21:49:22
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0