dinnerandbreakfastwithmum/unusual

Stannade hemma igår, efter att ha krökat ons-fred, nästan varje vecka behöver min kropp lite vila.. dessutom skulle jag gått miste om 1 h eftersom man skulle ställa om klockan till sommartid.
Så jag stannade kvar hos mammas kille och åt middag, supermysigt och han var faktiskt helt ok. Sjukt fin lägenhet! 
Mams och jag vaknade samtidigt, gick en powerwalk på 1,5h sedan en välförtjänt frukost..
Nu ska min älskade fag hit, och jag har hyrt Sex and the city The movie, båda älskar sex and a city och jag kommer troligtvis får stå ut med att han kommer kunna varenda replik.. sedan blir det tacos till middag, mums.. 
 
 
(Love Samantha)


Kommentarer
Postat av: simon

samantha:

-who wants some weeners?!

trani:

- i try to get ridd of myn! haha



( ursäkta min usla engelska )

2009-03-30 @ 10:17:20
URL: http://pandoorasask.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0