CLEANTHEAPPARTMENT

Vaknade för 2h sedan, men är på sjukt bra humör!! UPP OCH STÄDA, yesyesyes älskar att städa!! Lyssnar på ABBA och skurar golvet! 

Gårdagen slutade helt ok, det började med att jag åkte in till söder vid 21 (var heelt dyblöt och sminket var ju fan nere vid hakan+att min päls var en blöt katt), träffade Lucas, en gammal vän till mig, vi satte oss på Zanzibar, Norrmalmstorg och tog några öl., drog sedan och träffade vänner och moot Royal Garden, stannade där tills stängning..  
näe, det jag skrev var lite väl elakt, sorry robban. men fler läsare fick jag..
 
 
(jag och Olivia, my love) 
 
Why gayfuck when you can straightfuck?
Music: George Michael


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0