Alovelyday

 

I just loved this day. Vaknade av ett godmorgon sms av Leo; hur mår du sunshine?, bara det gjorde morgonen.. gick i skolan till 14..
Träffade T och fikade på söder, från 16-19, bara satt och lyssnade på musiken som spelades i högtalarna och pratade på, gick hem till honom och åt middag samt kollade en film, supermysigt!
Sedan kom Jesper och hämtade mig vid Ts port vid 23, vi åkte till skinnaviks berget och kollade utsikten, sen skjutsade han hem mig. Har saknat Jesper, vi bröt kontakten ett tag, men har funnit varandra igen, så jag har bara haft en dag med män och mys! Känner mig glad och trött, ska natta nu.. 
 
PS. Saknar Sofie.. känns som vi inte träffats på år och dar, fast det var ju i torsdags senast och hon har varit bortrest hela helgen, men ändå! Imorgon ska jag träffa min Mrs.Sunshine, yey!
 
Music: Alphaville_Forever young


Kommentarer
Postat av: Supderdupersofie

Heyheyhey! I miss you too my dear!

2009-03-31 @ 10:04:02
URL: http://mammasflickasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0