WEDNESDAY!

Dagen bestod av bakfylla, vara med lillebror, Ted och Terminator 4!
Vaknade=sjukt bakis. Min farbror ringer mig (han bor i finland) och berättar att han är i Stockholm, så jag skyndar mig in till staden, träffar fader och farbror, och hämtar sedan lillebror på dagis, och jag säger bara; den lilla skitungen får mig alltid på så jävla bra humör, jag tar med honom till lekparken och leker ett tag. Han skriker hysteriskt; manda mandai mandoi hela tiden för att få min uppmärksamhet när jag kollar bort. 
Lagar mat till busfröet och han äter med hela ansiktet, när jag tagit ett foto på honom skriker han; TIM VILL SE TIM! så han tittar på bilden på sig själv i kameran och langar sedan en fet köttfärssås-kyss på skärmen och sedan en på min mun och utropar förtjust; SÖT TIM! och som jag skrattade!
Åker sedan till ted, vi åker in till stan tillsammans för att köpa biljetter till Terminator4, och den var bra! Får sedan skjuts av Cesare hem och nu ska jag sova för att springa imorgonbitti och börja jobba kl.11!
(ska shoppa en hel del imorgon så updaterar med nytt och fräscht!) Natti.. 
(syrrans lilla charmtroll!) 
 
 
(Ted, fina vännen!)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad jobbar du med?

2009-06-12 @ 12:05:45
Postat av: Josephine

ted var sjukligt het.

2009-06-12 @ 21:07:53
Postat av: petra

vad använder du för produkter till ditt hår?

2009-06-13 @ 18:30:38
URL: http://petravp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0