LOVE.

 

Two things I love;
Det finns en hel del man älskar i livet och med livet. Jag har en speciell kärlek till skor, kläder och väskor, som antagligen alla tjejer har(!). 
-Ingenting kan ge mig mer tillfredställelse när jag hittar dom perfekta klackarna, höga ska dom vara, kvinliga och ska spegla dominans..  Mina högsta klackar är 14 cm och kommer från Bronx, ska dock införskaffa mig ett par nya älsklingar snart, skor kan man aldrig ha för många av!
-Väskan är en del av outfiten, helst ska väskan matcha till skorna på något sätt, eller så ska jackan matcha med skorna. Jag ett fan av Mulberrys underbara, kompletta och tidlösa väskor, det blir nog en ny kanelfärgad Mulberry som kommer hänga på armen nästa månad!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Skulle inte du kunna göra en videoblogg eller något ? Är intresserad av hur du pratar, skulle vart kul, hahah, näe men lättare att få en hel bild av en person när man sett hur den rör sig pratar osv, ajja du får hare så bra iaf! gillar dina bilder :)

2009-06-04 @ 00:55:03
Postat av: Rebecka

Kunde inte hålla med bättre.. med ett par killer shoes så finns det inget som kan stoppa en

2009-06-04 @ 18:52:02
URL: http://rabecka.blogg.se/
Postat av: hedvig

tycker din blogg är så otroligt bra!

2009-06-05 @ 19:28:38
URL: http://enkelt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0