KLACKARNA-I.TAKET!

Japp, ikväll slår jag och Ebba våra klackar i taket och till Village bär det troligtvis av. Mår helt ok trots det blöta midsommarfirandet, bilder kommer upp på bloggen imorgon, vi hade toppen väder och firandet tog plats på Mörkö med vänner och numera en ovän(!). Det ballade ur och bråket artade sig vid 01 snåret, mellan två killpolare, jag försökte gå emellan men istället fick jag smaka på några skällsord och en vän förlorade jag, en nära killkompis. Tycker verkligen inte jag förtjänade att bli behandlad så han behandlade mig, men någonting är ju uppenbart fel på killen så inga fler tårar fäller jag för honom kan jag bara klargöra!
Men som sagt Ebba är påväg, vinet från igår passar alldeles utmärkt för att sitta på ballkongen och smutta på, grilla lite och sedan utgång! Hoppas ni inte är alltför besvikna på den dåliga uppdateringen men jag lovar, jag kommer igen denna vecka! Kram på er alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0