AFTER.WORK

Så, nu har jag jobbat sedan 12, kan man vara mer än nöjd? Satte mig med mina kära arbetskollegor och körde på en afterwork. Nu sitter jag hemma, förväntningarna för imorgon är höga, Anna tar studenten vilket innerbär att jag och Anna ska supa i ett dygn vilket i sig innerbär att vi kommer att vara dyng i nästan ett dygn, behövs!
Fick idag bekräftat att jag ska styra landstället helt själv på Midsommar vilket betyder att det kommer att vara full fart på Gräddö, dagen innan midsommar bär det av med män och kvinnor, kommer att bli ett attans röjj, känns som att denna sommar just nu inte kan bli misslyckad! Hörs imorgon! Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad jobbar du med?

2009-06-05 @ 15:29:48
Postat av: Stina

Vore kul om du kunde göra en videoblogg!

2009-06-07 @ 00:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0