What..?

Jag var så taggad igår kväll men helt plötsligt blev jag bara dödsotaggad, vette fan vad som hände men tanken slog mig mitt i vimlet att jag verkligen hellre skulle haft en myskväll än suttit där med en öl som jag inte ens ville dricka upp, och att jag verkligen har tröttnat på singellivet, just nu känns det bara så värdelöst.. särskilt när man ser alla gulliga par, hållandes hand i hand, som tittar sådär lyckligt på varandra när dom vandrar längst strandvägens kaj medans jag själv kommer vinglandes från Josefinas och sjunger för mig själv "where you from, you sexy thing"..
skrattar av tanken..


Kommentarer
Postat av: marisa

"Förändring händer inte om vi väntar på en annan person eller en annan tid. Vi är dem som vi har väntat på, Vi är förändringen vi söker"

- Barack Obama.



Så upp med lilla hakan nu! Singellivet är precis lika underbart och glädjefyllt! :D

2009-08-22 @ 17:05:39
URL: http://marw.blogg.se/
Postat av: malin larsson

du är härlig du, en känsla av humor.

singellivet, det behövs när man är i sina unga bästa år. i know what you mean though. blogga mer! följer din blogg :) grymt bra!



2009-08-24 @ 00:27:07
URL: http://faiith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0