IKEA.

Tillbaka från Helsingfors och till "svensson"stämplade IKEA där jag och Louise ska göra en riktig svensson som innebär att äta köttbullar, lingonsylt, potatismos och brunsås samt plocka på sig all onödig billig skit som man kan hitta!
-Åh va billigt allting är, kolla, en krukväxt för 15:-, åh, jättesöt duschkräm, BARA FÖR 20:-, heeelt otroligt, jag äälskar IKEA!! (och så fortsätter det tills jag kommer till kassan och ska betala och allt går på säkert över 1000:- och med råga på allt så hittar jag ingen plats sen när jag väl kommer hem). Älska IKEA.


Kommentarer
Postat av: Liza

Härlig blogg du har:) kram

2009-08-31 @ 10:24:40
URL: http://lizafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0