WORKIT!

Många har varit imponerade av mina jobbinsatser för att vara 18 år, själv tänker jag inte på hur många ställen jag har jobbat på, jag kan inte heller sticka under stolen med att jag har kämpat på bra och fått mycket cred för detta!  
Började jobba på Tommy Hilfigers butik på Smålandsgatan när jag var 14 år, sedan började jag jobba på deras kontor efter ett tag som allt i allo, plockade upp alla kollektioner, packade ner, serverade kunder, städade, fick mycket kläder och tjänade bra för att då vara 15, kunde jobba mellan 10-23 ibland i upp till 4 dagar. Var med på event med TH på NK, vi hyrde då ljusgården, delade ibland ut flyers med mera.
Började efter det jobba på Boob Design, vilka säljer amningskläder och gravidkläder, gjorde mest pappersarbete. Jobbade medans som barnflicka även hos en familj. Efter det började jag jobba på Vi (Vivo) som kassörska, fick sparken pga för mycket personal, dessutom, när vi var på personalfest, på Fridays tafsade min chef på mig, han hotade mig att ge mig sparken om jag inte drack mer alkohol, han sa elaka saker, så otroligt förnedrande, kränkande så jag är glad att jag slutade där, Vivo Sjöviksbacken var det och ligger i Årstadal om ni tänker söka dit så kanske ni vill veta att dom bara har snygga, unga tjejer i kassan och killar på lagret, diskriminerande?
Jobbade sedan på Turnover ett klädesmärke, på deras kontor och gjorde två event. 
Jobbat på Stadshuskällaren som extrapersonal under julen, och på Nobelmiddagen. Nu har jag två jobb och pluggar, fixar det gallant, är arbetsnarkoman ser ni.. 
 
Såg att 1000apor.se sökte en ny modebloggerska, sökte till det med min blogg. Faan va kul det skulle vara!
Eftersom människor har tjatat så ska jag dessutom börja lägga upp en "Dagens" varje dag, lovar! Börjar imorgon!
Sov så gott!
 
Spetsöverdel/nitbälte: Gina Tricot
Kjol: Åhlens

Kommentarer
Postat av: f

vart jobbar du nu?

2009-04-22 @ 10:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0