MY.FAVORITE.PRODUCTS

Nu lovar jag er mina älskade läsare att jag ska köra dagens imorgon, kameran låg utan batteri hela dagen så kunde inte ta nya bilder, men imorgon ska ni få bilder så det skriker om det!! Fler tips om kläder, outfits, smink, mode osv ska ni få.
Var med Richard hela dagen idag, tittade på Vänner, jag älskar Phoebe, hon lägger så sjuka kommentarer och älskar allt som är udda! Vi har även sett på några nya filmer, vilken film vet han inte vad den handlar om? Richard är filmfantast och har som en videobutik hos sig, hur mycket filmer som hellst! 
Tänkte nu presentera mina favoriter i mitt badrumsskåp, eller ja.. dom jag inte kan vara utan!
 
Från vänster: 
Sminkhanddukar: Åhlens
Make-up necessär: Make up store
Biotherm Lait Corporel, anti-drying body milk är min kropps älskling, den doftar fräscht och man får silkeslen hud, eftersom jag jag har en väldigt torr hud använder jag den ca 2 ggr/dag kostar ca 280:- i butik. 
YSL Elle Eau de parfym, är min favorit parfym, den är feminin och doftar som himmelriket! ca 549:-
Lee Stafford Poker straight Dry Shampoo är den räddande ängeln när du har fett hår, spraya i hårbotten och gnugga lite, håret får volym, doftar gott och inget fett hår. Används flitigt när jag inte hitten tvätta håret på morgonen. 89:- Kicks/Åhlens.
Biotherm Deo Fresh spraydeo, doftar gott och torkar snabbt. 169:-.
Elisabeth Arden eight hour cream måste vara min bästa vän. Spruckna läppar, torr runt munnen, runt ögon, vartsom hellst och den fixar!
Tillslut Tony&Guys Heat protection spray används innan man plattar håret eller fönar, skyddar håret mot värmen och doftar som alla deras produkter=supergott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0