ILOVEMENSOMETIMES

Hade en disskution med Robert igår om det här med "bröstfixering"/utseendefixering, vad är det som gör en människa attraktiv? Rumpa, personlighet, leendet, utstrålningen, stora/små bröst? Får man fler jobb om man har små/stora bröst? Vad spelar störst roll?
Jag måste då lägga till att jag blev erbjuden att vara "rollerblade flicka" på Bingo Rimers fest, åka omkring i små hotpants och en hoodie från hans märke Sexy.  Jag blev glad för att dom erbjöd mig,  vilket för mig var ett bevis på att normalstorabröst, korta naglar och lite smink faktiskt räknas i "playboy mansion" världen. Det fick mig att ha lite mer respekt och överseende för honom som människa och hans verksamhet.
Man ska vara stolt över hur man ser ut, jag är stolt över min kropp, annars skulle jag ju inte visa upp den så mycket som jag gör i bloggen?! 
Det första jag kollar på hos en kille är vad han utstrålar, han vet vart han står, har fötterna på jorden, ska vara social och ha en positiv inställning till saker. Humor är såå viktigt hos en kille, han ska bjuda på sig själv och vara öppen.
Utseendet, jovisst, första intrycket, jag är så jävla löjlig, jag hatar fötter, det måste vara det värsta som finns, ERBJUD MIG ALDRIG FOTMASSAGE! Därför är det viktigt att han klär fötterna, i ett par snygga sneakers, helst vita Converse eller Paul Smith! Snygga skjortor, halsdukar, byxor, gillar chinos, blåa eller beige. Det ska vara fräscht, casual lite nonchalant.
Snygg kropp, lagom muskler och FINA MJUKA LÄPPAR, snälla killar använd något slags cerat, hatar fnasiga läppar. SÅ, nu var jag klar, några frågor? Eller någon om passar in på beskrivningen, call me!
 
Fin jeansrumpa sitter ju inte heller helt fel och ådriga armar, mm..


Kommentarer
Postat av: Robin

Jag har vita paul smith!

2009-04-23 @ 22:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0