FULLFART!

 
 
Fotograf: jag som vanligt! Jag och Tim på bilden överst och pappa och tim på den nedre. 
Full fart säger jag bara, tvååringar är livsfarliga, springer och hoppar så instabilt att man tror att dom ska trilla vilken sekund som hellst, höll ju fan på att få en hjärtattack när han skulle springa efter änderna i backarna, det går ju fort att man inte hinner med! Energi tar han, men så mycket energi jag får tillbaka av denna lille knytte, hjärtat brister ju när han börjar gråta. Och rolig är han, skulle hjälpa till med matlagningen (OBS! HAN ÄR TVÅ ÅR!!), han tar en stol, drar med sig den till diskbänken, hoppar upp, sätter på vattenkranen och börjar tvätta potatis, utan att bli tillsagd, så jävla söt!
Jag retar honom hela tiden, han blir så jävla sur haha, då skriker han; DUMMA AMANDA, DUMDUMMA AMANDA!
Men så sur kan han inte ha blivit eftersom han gav feta kyssar på munnen hela tiden!
Han fick dessutom några bilar i present, och ungen skrek av glädje! Redan bortskämd av storasyster, storasysters ögonsten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0