"IT'S.A.BEAUTIFUL.DAY"

 
 
 
Jag pluggade faktiskt på jäkligt bra idag, kan hela idrott och hälsa provet nu och är riktigt stolt över mig själv! Det var relativt fint väder när vi satt på cafe 60 idag, blåsigt men soligt! Vi strosade sedan vidare på stan, var en väldigt lustig tillställning i Kungsträdgården idag, dom skrek iallafall på arabiska, som tokar, förstörde den mysiga vårstämningen! Kom hem vid 19 tiden och supertrött, har suttit som paralyserad framför datorn hela kvällen, färgen efter solarieöarna 17 minuter idag gav ett vackert och gyllenbrunt resultat!
Ska nog titta på "a callgirls diary" nu på 5an och sedan sussa.. kommer säkert inte kunna sova så återkommer säkert men annars sov sött och dröm vackra idylliska drömmar!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker verkligen att du har en snygg kropp. Själv är jag överviktig och hatar min kropp. Har du några tips hur man blir lika smal som du? Är tacksam för svar eftersom att detta är någonting jag mår väldigt dåligt över....

P.s. Älskar din blogg =D

2009-05-14 @ 00:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0