CANAL+EFTERMIDNATT.NÅGOTFÖRALLA


 
Satt uppe till 04 inatt.. åt mörk choklad, fruktsallad och kollade film. Efter 00 brukar det ju alltid vara porrfilmer på Canal+, jag bläddrade på fler kanaler tills jag ser en som heter "Deep diving" eller något sådant, så jag sätter mig och tittar, förstår inte att det är en porrfilm förrens killen tar tjejen bakifrån på stranden! Den här p-rullen gick alltså ut på rollspel, men det tog ju sjukt lång tid tills själva sexakten kom! Iofs så var ju "filmen" första halvtimmen ganska kass, dåligt innehåll och dåliga skådespelare, men det var ju inte så konstigt.. 
 
Tänkte sätta mig på ett fik med Simon idag och plugga, måste ju prestera någorlunda bra på proven nu innan praktiken! Sola solarium står också på schemat.. Ska köpa nya underkläder också, eller bara om jag hittar några fina.. Har hur mycket trosor och BHAar som hellst, men kan inte få nog av underkläder. Man känner sig finare, det är inte för att jag ska visa dem för någon, utan för min egen del..
Hörs senare! Tjingeling


Kommentarer
Postat av: M

Inte många bra filmer tyvärr som visas. Men tur det finns på nätet:)Lycka till med shoppandet.

2009-04-19 @ 13:17:14
URL: http://sextankarnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmmmm porrigt värre

2009-04-21 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0