THURSDAY.VALBORG

Nu stter Amir, jag och Jenni i Tussan, Karlaplan, dricker en cola light och solar. Gårdagen var lyckad som fan, dansade till schlagers samt en hel del RNB med mina kära bögar. Men jag skrev i föregående inlägg om det överhuvudtaget skulle finnas några straight guys på Xplore and it was, men dock få! Snyggingen som stod med sitt gäng, är efterlyst, han gick vid 02.30, brut hår, någon söker dig och hör av dig om du kollar denna blogg! Ni ska få en hel del snygga bilder senare och det kommer bli lättklätt säger jag bara! Och Amirs nummer kommer jag lägga upp så ni kan ringa och få er en frågestund via mobil, håll utkik!
 

(William och jag)


Kommentarer
Postat av: Erika

Hejhej! Fin blogg:) vad ska du göra idag?

2009-05-01 @ 09:32:54
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0