SUNNYMORNING

 
Jeansjacka: H&M Barn
Halsduk: Turnover
Skjorta: Tommy Hilfiger Denim Men
Godmorgon kära läsare, Amanda kom upp ur sängen idag vai 06.30, cred till mig! Tänkte köra denim idag, stor rutig skjorta, slitna jeans, jeansjacka och vita Converse! Är på topp, tänkte dra mig till Götgatan och kolla Weekdays underbara New York tröja, ni kanske har sett den på x antal bloggar, den är ganska poppis, hoppas den inte har tagit slut! 150 riksdaler kostar den och är perfekt att ha till ett par slitna jeans, converse och en kavaj, men även till festligare tillfällen.
Ska sedan äta lunch, antingen Koffi eller 60s, kanske ett glas på någon uteservering senare. Jenni, Daniel och Sofie ska iallafall vara mitt sällskap. Och jag håller vad jag lovar, fler bilder än någonsin idag!
Hugs

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättesnyggt klädd! och bra, massor av bilder!

2009-04-24 @ 14:31:23
Postat av: MICKAELA

ÄLSKLING! vad fin du är, sakni dig!

puss

2009-04-24 @ 20:46:14
Postat av: Anonym

vart kommer dins solglasögon ifrån?:D

2009-04-29 @ 18:01:56
Postat av: Anisa

New York tröjan. Går den att köpa i vanliga butiker eller ebdast på beställning?

2009-05-04 @ 18:22:54
URL: http://aalekic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0