SJUKSJUKAFRIKAAFRIKA

Sitter nu i sängen med en kopp te (NKs ingefära&citron te), andra koppen nu faktiskt, rena huskuren! 
Har proppat i mig fiskleverolja, ett ägg, min dagliga filtallrik och flera glas med vatten. BLI FRISK BLI FRISK!! Kommer få satans ont i mina öron när jag flyger eftersom trumhinnorna är så svullna, KUL! (men ett tips är att man tar en alvedon innan man ska gå på planet och tugga tuggummi medans du flyger). 

Men jag har bara mig själv att skylla, festat för mycket, röka, alkohol i stora mängder, har varit kallt ute, vips, här har vi straffet!
Planet stiger 05.50 inatt/imorgonbitti, så vi måste gå upp vid 02 och ta en taxi till arlanda, kommer fram ca 09.30. 

Eftersom det är så stor risk att jag får lunginflammation, vilket läkarna tror att jag kommer få om jag röker som jag brukar därnere, så jag får ta och köpa en stock general white på flygplatsen, läckert!
Kommer inte ta med mig mobilen dit, skönt faktiskt! 
Kommer uppdatera bloggen med läckra bilder såklart! Skriver nog ett till inlägg innan jag åker!  

Kram till er alla!
 
Älskade bikini åker på när jag landat på hotellet, och ett dopp i havet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

smokin' hot!

2009-04-13 @ 22:35:44
Postat av: Anonym

vilken bikini?

2009-04-20 @ 12:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0