SCHOOL

SItter i skolan..nej.. jag sitter i skolan och ruttnar. Eller nej, förresten, JAG SITTER I SKOLAN OCH HÅLLER PÅ ATT AVLIDA! Har nog aldrig varit så skoltrött som jag är nu, fyfaan! 
Somnade ju som ni kanske ser i föregående inlägg halv två och upp halv sju igen. Men så har vi det igen, lyckorus, en otroligt, obeskrivligt glad Amanda kliver upp ur sängen med ett flin som heter duga. Vet inte vad som gör mitt leende på läpparna. men har en aning..
Efter skolan ska jag nog träffa Anna eller Sofie, ta en fika, tissla och tassla som vanligt.. möte på Royal Garden kl.19 är inbokat och eventuellt en stundentskiva ikväll, men är inte på festhumör, jag ha blivit på myshumör, typiska "pojkvänssyndromet", ligga hemma med en älskling, ha gudomligt sex och titta på film. Vad hände med mig?
Amanda Partypinglan har tappat festlusten, hon är just nu Amanda med en annan ovanlig lust.. lust..   

 
VATTUMANNEN - Nu har du tur i allt

Det här är ditt eget år. Det du väljer att satsa på kommer att gå som på räls! Du har inte bara tur i kärlek nästan hela -tiden, utan medvinden finns där i andra sammanhang också, till exempel om du söker efter ett nytt jobb eller din drömbostad.


Njut av 2009, för nu får du skörda frukterna av allt slit och alla planer de senaste åren. Under våren handlar det extra mycket om kärlek, på en väldigt lekfull bog. Du blandar gärna kärlek och nöjen, äventyr, flirt och passion. 23/2 är ett speciellt datum som bjuder på extra tur och glitter. Sommaren börjar lite sämre, i juni blir du besviken på din älskling och det är möjligt att du byter. Men juli blir bra, särskilt 9/7.


Under hösten kan du ha lite ont om tid, ibland måste du välja mellan kärlek och andra saker. Det skapar antagligen inte mycket problem även om du avskyr att välja. 26/10 är en extra bra dag för affärer. Vintern ser också fin ut och december blir en härligt romantisk månad med en riktigt het höjdpunkt 20/12.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0