ÖGONGODIS

Morgonen börjar med att någon ringer HYSTERISKT på telefonen, jag som har sovmorgon för en gångs skull blir lite irritered, någon börjar helt plötsligt ringa hysteriskt på dörren, jag kliver upp och öppnar dörren med ett ryck och där står två oskyldiga, heta elektriker som ska installera och lämna våra nya vitvaror till köket. Dom presenterar sig och sätter igång, plockar in och plockar ut kyl, frys mm. Mamma kommer hem, båda står och drägglar när dom händiga männen fixar i ordning i köket. När dom sedan börjar med en lång förklaring hur allt ska fungera; " Och ni måste kolla till rören eftersom det kan börja läcka, det kan rinna lite sakta i början, men det kommer mer efter ca 30min när den börjar skölja disken", men hjälp är det bara jag eller tänker någon på något annat än en simpel förklaring på hur en diskmaskin fungerar?
 
Faktum är att det är sjukt sexigt med händiga män, speciellt i blåställ.. gåshud..

Kommentarer
Postat av: M

Ja, det är vida känt att det tänder tjejer/kvinnor att killar har blåställ eller uniform.

2009-04-16 @ 13:13:56
URL: http://sextankarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0