MYLOVEISMYCAMERA

Det är många som frågar vem det är som tar bilderna, det är jag, kameran och självutlösaren! Jag använder mig nästan alltid av självutlösaren, 10 sekunder har jag på mig att springa fram och göra en pose, haha där har ni sanningen bakom mina bildverk! Kameran är en Nikon D60 och det finns en liten knapp på sidan av den som är självutlösaren.
Och jag blir väldigt smickrad av era komplimanger! Det gör mig bara ännu mer motiverad att lägga upp fler bilder och fler inlägg!  Jag fotar inte bara mig själv, fotar annat också, går foto B kurs nu.
Vårdag i kungsträdgården!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vad är det för kamera? och hur fungerar självutlösaren om det nu är en systemkamera?

2009-04-23 @ 14:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0