HELLOBARBIE

 
 
Nu har jag bestämt mig för att gå på skivan, temat är vad jag vill bli när jag blir stor, jag ville bli en Barbie, haha vilka fantasier man hade när man var liten! Men kanske ska vara en Barbie ikväll då, lutar åt det hållet, inte för att jag är smal som en, men äääh, det gäller att använda fantasin. Ska först till någon uteservering med Leo, Sebastian Edevärn skickade sms om vi skulle ses på Treat men får se om vi drar oss dit.. Tidsoptimist som jag är ska vi ses halv nio så får nog ta att stänga ner datorn nu och ta fram locktången! Bilder från ikväll läggs upp imorgon!
Tänker på jag vet vem.. hehe, ni vet inte.. ni vill veta..?
XOXO


Kommentarer
Postat av: kees

kanten visar inga spår

2009-04-15 @ 03:11:07
URL: http://ericb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0