CANDY

 
 
 
  
Korsett: H&M

Solade 17 minuter idag, vilket gav en fin bränna, röd i ansiktet nu, smällar man får ta när man somnar i solariet.. 
Jag och Olivia gick från skolan idag in till söder, var duktigt gjort, träffade Simon på söder vid 16, vi satt på DejaVu och drack kaffe, skrattade som vanligt.. tills mitt ex kommer förbi med sin flickvän som han var otrogen mot mig med, jesus va stel stämning det var när jag kramade honom och hans kompis, hon gav mig dödsblicken, men jag sa hej och var trevlig.. varför vara bitter? Simon började skratta så han fick hicka "VAR DET HENNE HAN LÄMNADE DIG FÖR? HAHAHA VILKET SKÄMT, VAR DET FULASTE JAG HAR SETT".. No comments.. 


Kommentarer
Postat av: M

Sv.Jag är en romantiker. Fina bilder!

2009-04-16 @ 23:44:15
URL: http://sextankarnas.blogg.se/
Postat av: M

Sv.Jag är en romantiker.Fina bilder!

2009-04-16 @ 23:47:36
URL: http://sextankarnas.blogg.se/
Postat av: sanna

gorgeous!

2009-05-01 @ 13:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0