PASSION

God morgon allihopa, när jag vaknade åtta i morse hade jag ont i halsen och var så trött att jag knappt orkade stänga av väckarklockan! Är sjukt seg nu och det känns som att kroppen inte orkar röra sig 1cm! så jag somnade om och vaknade för 1h sedan!
Jag och Anna åkte in till Östermalm och satte oss på Olearys igår, sportbar vid Storgatan, och vilken stämning det var där gott folk! Vi satt och skrek åt hammarbyjävlarna, men dock kan jag erkänna att Djurgårdens glöd har blåst bort, dom var långsamma i anfallsspelet och gjorde inte ett skit rent ut sagt! Orkade klämma till med ETT mål..
Nu ska jag in till staden och få gratis Ben & Jerrys glass i Gallerian, sånt får man äta när man är sjuk och vill ha lite kärlek..
Jag bestämde mig igår, jag bestämde mig för att jag inte ska söka kärlek längre, den kommer när den kommer.. jag är trött på sökandet. Jag är trött på desperata killar. En dag står han där och är så jävla bra! Precis så ska det vara, han ska vara så jävla bra.. saknar älskandet, passionen,det kärleksfulla, det varma, trygga..

Kommentarer
Postat av: M

Rätt inställning. Du har åren framför dig, och att du ska vara utan tror jag inte du är speciellt länge.

2009-04-21 @ 14:40:30
URL: http://sextankarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0