Goingoutwuthmyfagsandbabystraight

Helt underbar dag med mina vänner idag, vi köpte med oss en takeaway kaffe var och en sallad, satte oss vid Gamla stan och fastnade där i 3 h (är en kräfta i ansiktet om någon undrar!!), sedan drog vi oss till Oj oj oj vid medis, en uteservering. Tog oss några öl och njöt av eftermiddagssolen denna underbara vårdag! Ted kikade förbi och gjorde oss sällskap. Nu ska jag göra det sista på makeupen och sedan dra mig utåt för att träffa Leo på något trevligt ställe.. efter det bär det av till Sofie för att föra och sedan till Xplore (ny öppnat gayställe) och träffa de andra fagsen..   
Btw hade jag min nya jeansjacka idag, supernice! 
Laddar upp fler bilder sedan! Have a nice evning.. 
 
Amanda_ Music: Lady Gaga_pokerface remix
 
 
Fotograf: jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0