FRIENDS.I.MISS


Ibland glömmer man nästan vissa vänner som man inte umgås med så mycket. Tittade på bilder från min och Sofies 18 års fest och där står ALLA mina vänner som jag umgåtts med på en och samma bild, alla älsklingar var inbjudna och jag fick en plötslig lust att ringa alla och ta en fika någon gång i veckan, ska först och främst bestämma med Mickaela och sedan Viki (på bilden med mig från festen), vi måste ju hitta en lucka!
Det kommer iofs bli väldigt mycket jobb och plugg nu fram tills praktiken som börjar v19..
Min dag blev en fika med Simon, Louise, Jenni och Sofie, och sedan matlagning hos Sofie, chevresallad, mums! Ska hem och plugga företagsekonomi snart, men först ta en promenad och Desperate Housewifes 21, eller promenad efter DHW! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Viki

Hitta en lucka och träffa Viki :D:D:D:D

2009-04-28 @ 12:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0