"DON`T:WORRYBEHAPPY"

Efter middagen åkte jag in till Fridhemsplan för att möta upp Anna och föra lite på en krog. Får ett sms av Christoffer Åhnberg, en av mina bättre killkompisar som jag inte hört av på år och dagar känns det som, han undrar om jag kan fixa bord åt dom, Josef Peyre och hans flickvän Julia samt 10 modeller som har gått Julias modeshow, märket heter "a piece of cake", eftersom Julia har så unik och snygg stil så måste ju kollektionen vara ögongodis! Jag fixade ett bord åt dem,  allihop sågs utanför Royal kl23. Sedan dansar jag nästan hela kvällen med Christoffer, människor måste ju trott att vi var tillsammans, men jag och Christoffer är så där mot varandra när vi ses, vi är närgångna, men BARA kompisar! Japp, man kan faktiskt bara vara kompis också.
Han sa också en kul grej; att min blogg tydligen har blivit väldigt uppmärksammad! Då blev jag glad och svarade: Det är bara för att människor gillar nakenchockar! och han började skratta så han kissade på sig, och hostar fram att han inte vågade säga det själv, men att det verkligen stämmer!
Jag är sån, jag bjuder mycket på mig själv och står för saker jag gör, kanske lite för mycket ibland men det ser inte jag som något negativt. Kanske om jag någon gång skulle skaffa en pojkvän igen så skulle kanske han få stå ut med gamla historier som mina vänner berättar om, eller kanske rykten. Men vafan man lever ju bara en gång!
Nu ska jag träffa min lillebror Tim, tvååringen och min pappa, har verkligen saknat dom! 
Faan får se vad jag gör ikväll, är troligtvis helt ensam hemma och får sova själv också men jaja, kommer nog bli bra:)
Tjingeling så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0