DJURGÅRDEN.VS.HAMMARBY

Japp, nu bär det av in mot staden igen efter att ha jobbat sedan 15, det var så sjukt kul och jag som älskar barn tyckte det var extra roligt att underhålla dom medans mamma tittade på barnvagnarna. Jag har ont i ryggen och skulle behöva lite massage.. någon?
Jag och Anna ska mötas vid Stadion och sedan börja leta efter en bar som sänder derbyt, kom igen Djurgården! Om vi förlorar stort den här säsongen kommer jag nästan byta lag alltså, men just nu sjunger bara klacken i mitt huvud!
En gammal klassiker som "Det är lång väg till SM-guldet" är underbar. Jag gillar låtar som antingen får med alla och skapar drag, eller iaf har en givande text.
"År 1891, på Alberget 4a
I hjärtat av Stockholms Stad, där bildades vi
Vi är bäst i stan, vi är bäst i sta-a-a-n,
Djurgårdens IF - Vi är bäst i stan".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr hade ju Skansen IF inte mycket att säga till om i den här matchen. Så går det när man är med och leker med de stora pojkarna!

2009-04-20 @ 23:40:54
Postat av: M

Djurgården är inte bra nu.:)

2009-04-21 @ 12:14:57
URL: http://sextankarnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

djurgården tills jag dör! stockholms stolthet<3

2009-04-28 @ 17:35:30
URL: http://finallyapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0