BIRGERJARLSGATAN.

 
Sofie, min solstråle.
 
Min älskade Nikon D60.
 
Ett av de bästa köpen jag gjort någonsin, Min älskade Tommy Hilfiger jacka som jag köpte förra året när jag jobbade som mest där. Var även klädd i TH jeans idag, har många men mina favoriter åkte på idag.
 
Jag fikade med min homosexuella vän, Simon. Han är inte så fotogenique.. 
 
Sofie åkte tvärbanan till mig och tillsammans åker vi in till staden vid 15. Vi shoppar lite, Sofie hittar en ursnygg väska från Gina Tricot, partyväska. Själv köpte jag två par Ray Ban kopior i vitt och svart, det fanns inte röda, synd!
Vi möter upp Annie. Träffar Simon. Fikar på Kofi, Birger Jarlsgatan. Och där spenderar jag min eftermiddag med enbart SImon efter Sofie åkte till jobbet, man blir alltid på så bra humör av honom! Så bered er på magmuskler från min sida efter att ha skrattat minst 3h i sträck. Åkte hem sedan och somnade kl.20 och sov som en stock till 22.30, kanske för att jag inte kunde sova inatt.. vilket jag inte ville heller... finns en anledning..
Ska lägga mig på min indiska spikmatta nu som jag fått av mamma för att jag ska slappna av, vet ni hur vassa taggarna på mattan är eller? Kommer ligga och gråta av smärta säkert, får demonstrera hur den fungerar och bilder får tas imorgon. 
|| Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0