ANDSHESBACKWITHABIG"B"

Hon är tillbaka från paradiset, men vädret klagar jag fan inte på, att termometern inte visar -5 utan +14 kan man inte visa en sur min för! Igår var det mobilpåslagning vid 16.00, efter 10 min har 25 SMS poppat upp, vilket två av dom var röstmeddelanden med en mansröst som stönar och som smaskar, har aldrig blivit så glad(?) Vem det än är så tycker jag att den personen ska skaffa sig ett liv (lycka till!)
På msn 10 min senare får jag samma fråga av ca 8 pers; Är du brun? (ehm, nej jag är vit som ett lakan ger jag som svar) men sanningen är ju att brännan sitter där den ska och kommer bättras på inom 40min, då jag kommer att lägga mig på solarieöarna i 20min med Sofie.
Jag träffade henne, Amir och SImon igår för att ta ett glas rött på Fridays, mysigt!! Har saknat dem när jag varit borta, Sofie är ju trots allt B2 och Puff, yang, min andra halva helt enkelt.
Anna var helt galen när jag ringde henne GOSSIP GOSSIP säger jag bara, Amy loves gossip! 
 
Somnade kl.07 imorse, efter att ha tittat på film hela natten och myst. Somnade, lycklig, äntligen, efter mer än ett år fick jag äntligen som jag ville..  Ömsesisigt vet jag inte, men efter 3 h sömn hoppade jag upp ur sängen för att väcka lillebror, på läskigt bra humör var jag..   
  

 Old picture..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0